Singapur'daki Olaylı Yarışta Kazanan Sergio Perez!
Formula 1'de sezonun on yedinci ayağı takvimdeki son sokak pisti olan Singapur'da koşuldu.3 yıl aradan sonra takvime dönen Singapur sokakları zaman zaman bizlere keyifsiz yarışlar sunsa da pistin kazaya açık olması ve güvenlik aracı ihtimalinin fazla olmasıyla da zaman zaman da keyifli yarışlar izledik.Max Verstappen'in şampiyonluğu garantilemek için ekstra şeylere ihtiyacı olduğu yarışta Ferrari'nin bu piste daha uygun bir araç olduğunu ve hafta sonuna biraz daha favori çıktığını söyleyebiliriz.Ancak işler kırmızıların pek de istediği gibi gitmedi.Gelin hep birlikte bu hafta sonunda neler yaşandığına hep birlikte göz atalım.
Antrenman Seansları
FP1
Singapur'daki ilk antrenman seansı günün son ışıkları altında başlarken yapay ışıkların altında sona erdi.Seansın içinde ciddi bir kaza yaşanmazken George Russell ufak bir hatayla bariyere çarparak aracına hasar verdi,Lance Stroll ise aracının sol arka tekerini duvara çarparak seansın tek kırmızı bayrak bölümüne neden oldu.Seansın lideri ise daha önce bu piste muazzam performanslar gösteren Lewis Hamilton oldu.7 kez şampiyon İngiliz pilot seansın sonunda kaydettiği 1:43.033'lük derecesiyle zaman ekranlarında ilk sırayı almayı başardı.Max Verstappen sadece 0.084 saniye geride ikinci sırada kalırken ilk üçü tamamlayan isimse 0.402 saniye geride Charles Leclerc oldu.Tepedeki üç pilotun takım arkadaşları Sergio Perez,George Russell ve Carlos Sainz klasmanda arka arkaya yer alırken Alpine de ilk ona iki pilotunu sokmayı başaran bir diğer takım oldu.Bu isimler dışında ilk ona girmeyi başaran isimlerse Lance Stroll ve Pierre Gasly oldu.McLaren ise ilk ona giremeyerek hayal kırıklığına uğradı.
FP2
İkinci seans sıralama turları ve yarışla aynı koşullara sahip olduğundan takımlar veri toplayabilmek için pilotlarını erkenden piste çıkardılar.Bu bölümde Red Bull pilotları ve Charles Leclerc piste geç çıkmak zorunda kalırken 20 dakikalık bekleyişin ardından bu pilotlar da turlamaya başladılar.Seansta yaşanan tek olay Pierre Gasly'nin aracının pite çekilirken alev alması olurken Fransız pilot seansın sonlarında tekrar piste çıkabildi.Zaman ekranlarının zirvesinde ise Carlos Sainz vardı.İspanyol pilot,1:42.587'lik derecesiyle takım arkadaşı Charles Leclerc'in 0.208 saniye önünde lider olmayı başardı.Mercedes'te George Russell üçüncü sırayı alırken ilk seansı lideri kapatan Lewis Hamilton beşinci sırada kaldı.Bu iki pilotu Max Verstappen ayırırken diğer Red Bull'la Sergio Perez yalnızca dokuzuncu olabildi.Alpine yine güçlü bir performansla altıncı ve sekizinci sırayı alırken onları ayıran isimse son yarışlarda hiç varlık gösteremeyen Valtteri Bottas oldu.İlk onu tamamlayan isim Lance Stroll olurken McLaren yine hayal kırıklığı yaşayan ekip oldu.
FP3
Sıralama turları öncesindeki son seansta bizleri yağmur karşıladı.Pilotlar pistteki çalışmalar nedeniyle ilk yarım saatte piste çıkamazken daha sonrasında pilotları mavi logolu lastiklerle pistte turlarken izlemeye başladık.Zorlu şartlarda yapılan seansta herhangi bir ciddi kaza ve kırmızı bayrak görmesek de birçok pilotun pistin belirli kısımlarında kaçış alanına taştıklarını gördük.Bu sıralama turlarından önceki zorlu seansta lider Charles Leclerc oldu.Monakolu pilot 1:57.782'lik derecesiyle Max Verstappen'in 0.526 saniye önünde ilk sırayı almayı başardı.Carlos Sainz ilk üçü tamamlayan isim olurken ıslak pistlerde her zaman iyi işler yapan Fernando Alonso dördüncü sırayı almayı başardı.Sergio Perez beşinci sıranın sahibi olurken yağmurda kuvvetli olan bir diğer isim Lance Stroll altıncı sırada yer aldı.Esteban Ocon ve Sebastian Vettel kuvvetli performanslarla yedinci ve sekizinci olurken George Russell ve Daniel Ricciardo ilk onu tamamlayan isimler oldular.Lewis Hamilton ve Lando Norris ise seansın hayal kırıklıkları oldular.
Sıralama Turları
Q1
Sıralama turlarının başında pist üçüncü antrenman seansına oranla daha kuru olsa da hâlâ kuru zemin lastikleri için fazla ıslaktı.Bu nedenle pilotlar yeşil logolu lastiklerle piste çıkarken Red Bull ve Alfa Romeo pilotları hariç herkes erkenden pistte turlamaya başladı.Seansın içinde herhangi bir kaza yaşanmazken gittikçe hızlanan pistte bu sezon pole almayı başaran üç takımın pilotları ilk altı sırayı paylaştılar.Elenme bölgesinde ise bolca sürpriz vardı.Kariyeri boyunca sıralama turlarında iyi performans gösteren Valtteri Bottas,son 4 yarışta üçüncü kez Q1'de elenirken bütün seansı aynı set lastikle turlayan Daniel Ricciardo da son 3 yarışta ikinci kez ikinci bölüme kalamadı.Son zaman turunda fren problemiyle iyi bir derece kaydedemeyen Esteban Ocon bu sezon ikinci kez Q1'de elenirken Williams pilotlarıysa son iki sıradan öteye gidemedi.
Q2
İkinci bölümde pist gittikçe kurumaya başlasa da hâlâ pistin belirli bölümlerinde kuru zemin lastiklerinden ideal performansı almak zordu.Bu nedenle Ferrari,Charles Leclerc'in yumuşak lastik isteğine olumsuz yanıt verdi.Seansın ilerleyen dakikalarında normal performanslarıyla Q3'e kalmaları çok olası gözükmeyen Guanyu Zhou ve Aston Martin pilotları yumuşak lastiğe geçiş yaparak bir deneme yaptılar.Ancak bu denemeleri tutmadı ve üç pilot da derecesini geliştirmedi.Öndeki pilotlardan yumuşak lastik deneyen çıkmazken Charles Leclerc,Lewis Hamilton ve Max Verstappen'le yakın turlar attığı bölümü lider kapattı.Perez ve Sainz da kendilerin Q3'e atarken elenme bölgesinde sürpriz bir isim vardı.George Russell,tek turda lastiklerinden istediği performansı bir türlü çıkaramadı ve sadece 0.006 saniye geride elendi.İngiliz pilot böylelikle bu sezon üçüncü kez Q3'e kalamamış oldu.Russell dışında elenen pilotlar ise yumuşak lastik deneyen Aston Martin pilotları ve Guanyu Zhou ile birlikte Mick Schumacher oldu.
Q3
Sıralama turlarının son bölümüne Tsunoda ve Magnussen hariç herkes yumuşak lastiklerle başladı.Pilotların hiç pite gelmediği seans tam gaz bir şekilde koşuldu ve pilotlar art arda attıkları turlarla derecelerini geliştirmeye çalıştılar.Pist sürekli kurumaya devam ediyordu ve pilotlar sürekli derecelerini geliştiriyordu.Son turlar öncesinde Fernando Alonso liderliği alırken sonrasında Charles Leclerc onu geçmeyi başardı.Max Verstappen ise iki tane mor sektörle geldiği turunu ilginç bir şekilde son sektörde bıraktı ve son turu için lastiklerini korumaya aldı.Seansın sonuna doğru Leclerc'in liderliği devam ederken Verstappen çok hızlı bir turla pole almaya yaklaşıyordu.Ancak takımı Hollandalı pilotun turunu bırakmasını ve pite dönmesini söyledi.Hollandalı pilot telsizden bu karara tepkisini dile getirirken sonradan anlaşıldığı üzere Red Bull,Verstappen'in aracına yeterince yakıt koymamıştı ve Hollandalı pilotun diskalifiye olmaması için takım onu pite çağırdı.Bu olan bitenin ardından Charles Leclerc bu sezonki dokuzuncu,kariyerinin on sekizinci pole pozisyonunu kazanırken Sergio Perez sadece 0.022 saniye farkla pole pozisyonunu kaçırdı.Lewis Hamilton da sadece 0.054 saniye geride pole pozisyonunun uzağında kalırken Carlos Sainz ise 0.171 saniye geride dördüncü oldu.Fernando Alonso ve Lando Norris üçüncü çizgiyi kapatan isimler olurken bu isimleri Pierre Gasly takip etti.Max Verstappen,belki de 1 saniye farkla pole pozisyonunu kazanacağı sıralama turlarını yalnızca sekizincı sırada tamamlayabilirken Kevin Magnussen ve Yuki Tsunoda ise ilk onu tamamlayabilen isimler oldu.Böylelikle Alpha Tauri için iki araçla Q3'e kaldıkları üçüncü sıralama turları seansı geride kalırken Kevin Magnussen de 4 yarış aradan sonra Q3'te mücadele etmeyi başardı.
Yarış
Singapur'da pazar gecesi takımları yağmur karşıladı.Ciddi yağış alan pistte yarış yönetimi seansın başlangıcını 1 saat erteledi.Uzun bekleyişin ardından yarış yönetimi starta izin verirken bütün pilotlar yeşil logolu lastikle pistte çıktı.George Russell,sıralama turlarında yaşadığı hayal kırıklığının ardından motor değiştirip yarışa pit yolundan başlarken diğer pilotlar start için griddeki yerlerini aldılar.Startın ardından çift sayılı pozisyondan başlayan pilotların daha iyi start aldığını gördük.Charles Leclerc ve Lewis Hamilton pistin daha ıslak bölümünden kalkmanın dezavantajını yaşarken Sergio Perez ve Carlos Sainz da bunu fırsata çevirmeyi başardılar.Böylelikle ilk viraja gelirken Sergio Perez yarıştan önce bahsettiği atak fırsatını bulup liderliği alırken Carlos Sainz da Lewis Hamilton'ı geçip üçüncü sıraya yerleşti.Arka tarafta Fernando Alonso'nun benzer senaryoyu yaşamasıyla beşincilik Lando Norris'e geçerken Max Verstappen ise aracının stop etmeyi engelleyici moda geçmesinin ardından kötü start alarak on ikinci sıraya kadar geriledi.Ayrıca Sebastian Vettel ve Daniel Ricciardo da startın kazananı olarak beş ve üç sıra yükseldiler.Startta herhangi ciddi bir kaza yaşanmazken tek olay hasta yatağından kalkıp yarışan Alexander Albon'un spin atarak pist dışına taşması oldu.
Startın ardından Verstappen ve Magnussen'in kapışmasında Magnussen'in ön kanadında hasar meydana geldi ve Danimarkalı pilot bu sezon üçüncü kez bir yarışta yarış yönetimi tarafından pite çağırılmış oldu.Yarışın ön taraflarında ise Perez ve Leclerc farkı açmaya başlarken Carlos Sainz,Hamilton'a karşı direnmesine rağmen öndekilerin temposuna da ayak uyduramıyordu.Yarışın yedinci turunda ise ilk olay gerçekleşti.Yarışın en arkasında devam eden Guanyu Zhou,Nicholas Latifi'nin onu duvara sıkıştırmasıyla rakibine temas etti ve süspansiyonunu kırarak aracını kenara çekti.Nicholas Latifi de pite kadar gidebilmesine rağmen yarışa veda etti.Zhou'nun aracının kaldığı nokta nedeniyle güvenlik aracı piste girerken aradaki farklar da kapanmış oldu.Güvenlik aracının ardından Perez ve Leclerc,Sainz'a karşı yeniden farkı açarken Verstappen ise Vettel ve Gasly'i geçerek yükselişine devam etti.Bu geçişlerin ardından Alonso'nun arkasına gelen Verstappen rakibini zorlasa da atak yapacak fırsatı bir türlü bulamadı.21. turda ise kariyerindeki 350. yarışına çıkan Fernando Alonso,aracını kenara çekti ve dayanıklılık sorunuyla beraber yarışa veda etti.Formula 1 tarihinde en çok grand prix startı alan isim olan Alonso,bu yarışı ne yazık ki tamamlayamadı.Bu noktada sanal güvenlik aracı devreye girerken Mercedes ilk zarı atan takım oldu ve George Russell'ı orta hamuru takmak için pite çağırdı.Ancak İngiliz pilot hiç yol tutuşu olmadığını söyledi ve aracıyla büyük bir boğuşmaya girmek durumunda kaldı.Russell'ın pitinden birkaç tur sonra Alexander Albon,basit bir hatayla aracını duvara çarptı ve pite geri dönebilmesine rağmen aracındaki hasarla birlikte yarışa devam edemedi.Sanal güvenlik aracı bir kez daha devreye girmesinin ardından George Russell için ideal senaryo gerçekleşse de orta hamurlar hâlâ en az 5 saniye daha yavaştı.Sanal güvenlik aracının bitişinin hemen ardından bu kez Esteban Ocon motorundan dumanlar çıkartarak kaçış alanına geldi.Fransız pilot aracını piste döndürmeye çalışsa da yarışı bırakmak durumunda kaldı.Böylelikle Alpine bu önemli hafta sonunda iki araçla birden yarış dışı kalmış oldu.Ocon'un kalmasının ardından yarış rutin devam ederken Verstappen Norris'i,Hamilton ise Sainz'ı zorluyordu.Bu noktada da yarışın seyrini değiştiren bir olay gerçekleşti.
Lewis Hamilton,bütün yarış boyunca Sainz'ı takip ettikten sonra en sonunda konsantrasyon kaybıyla bariyerle çarptı ve ön kanadına hasar verdi.Aracını piste döndürmeyi başaran Hamilton,Norris'le Verstappen'in tam ortasında piste dönerken Verstappen telsizden yarış yönetiminin Hamilton'ı pite çağırması gerektiğini söylüyordu.Bu olayın devamında Russell'ın hızlı turlar atmaya başlamasının ardından öndeki üç pilot pite gelirken McLaren pilotları ve Stroll hariç herkes sırasıyle pite gelmiş oldu.Ancak tam herkesin pitlerinin bitmesinin ardından Yuki Tsunoda bariyerlere gömüldü ve güvenlik aracı piste çıktı.McLaren pilotları ve Stroll pite geç gelmenin avantajını şanslarının da yardımıyla çok iyi kullanmış oldular ve çok iyi sıralar kazandılar.Herkesin kuru zemin lastiklerine geçmesinin ardından klasman epey karışırken yeni sıralama Perez,Leclerc,Sainz,Norris,Verstappen,Ricciardo,Stroll,Vettel,Hamilton ve Gasly şeklinde oluştu.Norris,Ricciardo ve Stroll güvenlik aracından en iyi faydalanan isimler olurken Vettel ve Gasly ise en çok sıra kaybeden isimler oldular.Özellikle Daniel Ricciardo yumuşak hamur tercihiyle takım arkadaşını zorlamak için bir fırsat da bulabilirdi.Güvenlik aracının sona ermesinin ardından yarışın sonucunu etkileyen bir olay daha yaşandı.Max Verstappen podyum fırsatını hissettikten sonra bulduğu ilk fırsatta Lando Norris'e atak yaptı.Ancak bir tümsekten sektikten sonra fren noktasını tamamen kaçıran Hollandalı pilot bu sene nadir gördüğümüz pilotaj hatalarından birisini yaparak kaçış alanına taştı.Lastiklerine de müthiş derecede hasar veren şampiyona lideri aracını pite soktu ve on üçüncü sıraya kadar gerileyerek taze lastiklerle rakiplerini kovalamaya başladı.Verstappen'in bu hatasından hemen sonra bu kez de Russell ve Schumacher pist üstünde karşı karşıya geldi ve ikili temas yaşadılar.Bu temasın ardından ikisi de lastik patlatırken puan alma şansları da ellerinden kayıp gitmiş oldu.
Yarışın sonlarına gelirken birçok kez çıkan gerçek ve sanal güvenlik aracı periyotlarıyla beraber yarışta artık turları değil 2 saat sınırıyla birlikte dakikaları geriye saymaya başladık.27 dakika kala yarış yönetimi verdiği kararla birlikte DRS'yi aktifleştirdi ve yarışın heyecanı daha da artmaya başladı.Charles Leclerc,Sergio Perez'le farkı 1 saniyenin altına indirdi ve güç ünitesinden şikayetçi olan Perez'i sıkıştırmaya başladı.Fakat birkaç kez rakibini ciddi anlamda sıkıştırmayı başarsa da hiçbir seferinde atak yapacak fırsatı bulamadı ve Perez de hata yapmayınca rakibini geçemedi.Bu sırada Perez'e güvenlik aracının arkasında çok fazla mesafe bırakması nedeniyle bir inceleme başlatıldı ve yarışın sonunda bu kararın açıklanacağı söylendi.Bunun üzerine Ferrari,Leclerc'e Perez'le farkı 5 saniyenin altında tutması için talimat verdi fakat Monakolu pilot bitmekte olan lastikleriyle bu farkı tutmakta bir hayli zorlandı.Ön tarafta yakın bir mücadele devam ederken arkada da Verstappen taze lastiklerle Magnussen,Bottas ve Gasly'i geçerek dokuzuncu sıraya kadar yükseldi ve Hamilton'ın arkasına geldi.O sırada Vettel'i yakından takip eden Hamilton rakibini zorlamak isterken ıslak bölüme taştı ve fren noktasını kaçırarak arkasındaki Verstappen'e geçilmiş oldu.Bu hatasıyla da birlikte Lewis Hamilton'ın belki de Mercedes kariyerindeki en çok hata yaptığı yarışını izlemiş olduk.Max Verstappen yarışın sonunda da Sebastian Vettel'i geçmeyi başararak zararı biraz olsun azaltmayı başardı.Galibiyet mücadelesinde ise Sergio Perez,Charles Leclerc'le arasındaki farkı son turlarda çok iyi bir şekilde açmayı başardı ve cezaya rağmen yarışı kazanabileceği bir noktaya kendini getirmeyi başardı.
"Hayatımın en iyi performansı" olarak tanımladığı yarışta Sergio Perez damalı bayrağı ilk sırada geçti ve bu sezonki ikinci,kariyerinin dördüncü galibiyetini kazanmayı başardı.Yarış sonunda farkı 7 saniyeye çıkartarak da aldığı 5 saniye cezaya rağmen galibiyeti cebine koymuş oldu.Bu galibiyetle de birlikte Red Bull üst üste altıncı galibiyetini almış oldu.Charles Leclerc,pole pozisyonundan başladığı yarışta startta yerini kaybettikten sonra rakibini kovalamasına rağmen bir daha liderlik fırsatı bulamadı ve ikinci sırada finishe geldi.Carlos Sainz,yarışın ilk kısmında Lewis Hamilton'a karşı iyi direnirken ön tarafa ise hiç yaklaşamadı.Hamilton'ın hatalarının ardından da tek başına yarışı sürdürerek üçüncü sırada podyuma çıkmayı başardı.Bu sonuçla beraber Ferrari,Miami'nin ardından ilk kez iki araçla podyum yapmış oldu.McLaren'de Lando Norris,Fernando Alonso kaldıktan sonra rahat bir yarış geçirerek İmola'dan sonraki en iyi sonucunu alarak dördüncü sırada finishe geldi.Daniel Ricciardo ise on yedinci sıradan başladığı yarışta gayet iyi yükselirken güvenlik aracı zamanlamasının da yardımıyla damalı bayrağa beşinci sırada gelerek sezonun en iyi sonucunu elde etti.Yağmurlu havalarda iyi performanslarını hatırladığımız Lance Stroll,yine güçlü bir performansla güvenlik aracının da yardımıyla iyi yükselerek altıncı sırada finish gördü ve bu sezonki en iyi sonucunu elde etti.Max Verstappen,sekizinci sırada başladığı yarışta beşinci sıraya kadar yükseldikten sonra Lando Norris'e atak yaparken yaptığı hatayla geriye düştü.Yarışın sonunda ise Hamilton'ın hatası ve Vettel'in eski lastikleriyle rakiplerini geçerek yarışı yedinci sırada bitirdi.Sebastian Vettel,arkalardan iyi yükseldiği yarışta güvenlik aracı zamanlaması şanssızlığı yaşadı ve son turlarda Verstappen'e direnemeyip sekizinci oldu.Lewis Hamilton iki adet sonuca etki edecek hata yapınca üçüncü başladığı yarışı dokuzuncu sırada tamamladı.Pierre Gasly,güvenlik aracı zamanlamasıyla şanssızlık yaşadığı yarışta son puanı alan isim olurken Valtteri Bottas ise uzun bir aradan sonra puana çok yaklaşırken on birincilikle yetinmek zorunda kaldı.Kevin Magnussen,yarışın başında Verstappen'le girdiği mücadelede kanadını kırmasının ardından bir daha puan sınırını zorlayamadı ve on ikinci sırada kaldı.Mick Schumacher,çok az da olsa puan alma ihtimalinin olduğu yarışta George Russell'la temasının ardından yarışı on üçüncü sırada noktalarken George Russell ise erken kuru zemin lastiği denemesinin ardından istediği performansı bir türlü yakalayamadı ve bu kötü hafta sonunda on dördüncü sırada kalarak unutmak isteyeceği bir yarışı geride bıraktı.En hızlı tur derecesi Russell'dan gelmiş olsa da ilk ona giremediği için bu puanı hanesine yazdıramadı.Bu sonuçla birlikte de İngiliz pilotun bitirdiği bütün yarışlarda ilk beşe girme serisi sona erdi.Yuki Tsunoda,Esteban Ocon,Alexander Albon,Fernando Alonso,Nicholas Latifi ve Guanyu Zhou ise bu kaotik yarışı noktalayamayan isimler oldular.
Pilotlar klasmanında Max Verstappen,bu haftaki kötü sonuca rağmen 341 puanla büyük bir farkla liderliğini sürdürürken buradaki az olan şampiyonluk ihtimali önümüzdeki hafta için daha büyük bir ihtimal haline geldi.Hollandalı pilot Japonya'da en hızlı tur puanını da alarak yarışı kazanırsa diğer sonuçlara bakmadan şampiyonluğunu ilan edecek.Diğer durumlarda ise Charles Leclerc'e 8,Sergio Perez'e ise 6 puan fark atması şampiyonluk için yeterli olacak.Öte yandan ikincilik mücadelesi oldukça yakın geçmeye devam ediyor.Charles Leclerc 237 puanla bu haftalık yerini korurken Sergio Perez 235 puanla rakibini çok yakından takip ediyor.George Russell ve Carlos Sainz,203 ve 202 puanla yakın bir dördüncülük mücadelesi içinde bulunurken Lewis Hamilton ise 170 puanla altıncılıkta rahat görünüyor.Lando Norris,100 puanla yedincilikte gayet rahat ilerlerken Esteban Ocon ve Fernando Alonso,puansız kapattıkları hafta sonunda 66 ve 59 puanda kalarak şampiyonayı sekizinci ve dokuzuncu sırada götürüyorlar.Valtteri Bottas 46 puanla ilk onu tamamlayan isim olurken Daniel Riccardo,iyi bir sonuç aldığı hafta sonunun ardından 29 puanla on birinci sıraya yükseldi.Sebastian Vettel,Pierre Gasly ve Kevin Magnussen;24,23 ve 22 puanla art arda sıralanırken Lance Stroll,Mick Schumacher ve Yuki Tsunoda da 13,12 ve 11 puanla art arda sıralanıyorlar.Guanyu Zhou,Alexander Albon ve Nyck de Vries ise 6,4 ve 2 puanla bu sezon puan alan son isimler arasında bulunuyorlar.Takımlar şampiyonasında Red Bull 576 puanla liderliğini sürdürürken Ferrari bu haftaki iyi sonuçla 439 puanla ikincilikte biraz daha rahatladı.Mercedes bu haftaki kötü sonucun ardından 373 puanla ikincilik yarışından uzaklaşırken McLaren ise iyi bir yarışın ardında 129 puanla 125 puanlı Alpine'i geride bıraktı.Alfa Romeo 52 puanla altıncılığını sürdürürken Aston Martin,Haas ve Alpha Tauri;37,34 ve 34 puanla gayet yakın bir mücadele içinde bulunuyorlar.Williams ise 6 puanla şampiyonada son sırada bulunuyor.
Özetle Sergio Perez'in temiz bir yarış çıkardığı,Ferrari'nin galibiyete ulaşamasa da fena bir sonuçla ayrılmadığı,McLaren'in Alpine'in sorunlu hafta sonunu iyi değerlendirdiği,Aston Martin'in iki araçla puan almayı başardığı ve son iki şampiyon Verstappen ile Hamilton'ın hayal kırıklığı yaşadığı bir hafta sonunu geride bıraktık.Sıradaki durağımız yine 3 yıl aradan sonra uğrayacağımız Japonya'daki Suzuka pisti olacak.Bakalım Max Verstappen şampiyonluğa uzanmayı başarabilecek mi,yoksa Singapur'daki gibi bir kaotik yarış daha mı yaşayacağız?Bu soruların cevaplarını önümüzdaki hafta Japonya'da alacağız.Sonraki yazılarda görüşmek üzere...
Eren Arslanoğlu
Yorumlar
Yorum Gönder